Pengetahuan edukatif inspiratif dan aktual

Wedi karo Celeng


Awan kuwi sodron weruh sardot isih njagong lendeyan uwit karo ngos-ngosan..

Sodron : lho.. Kowe nopo dot? Kok koyo wong keweden ngono? Bar dioyak bank tithil po?

Sardot : o..ora dron.. (karo ngelap kringet)

Sodron : oh.. Bar weruh mantanmu po??

Sardot : o..ora dron.. (karo ndilati ingus)

Sodron : bar weruh medi po?

Sardot : ora !! (karo nyedoti iler)

Sodron : weruh raimu dewe??

Sardot : DRON !!!! (nesu)

Sodron : wkwkwk.. Guyon dot.. Sakjane awakmu ki nang opo hah??

Sardot : aku nembe dioyak celeng neng alas..

Sodron : hah?? Tenane dot? critane piye to?

Sardot : niatku mau jane ameh unduh cengkeh neng alas..

Sodron : i..iyo.. (karo wedi)

Sardot : ..saknaliko ono celeng ngoyak aku..

Sodron : te..terus?? (karo gemeteran)

Sardot : ..aku kaget.. Langsung mlayu..

Sodron : doott.. (karo tutupan kuping)

Sardot : ..celeng kuwi ngoyak..

Sodron : omeigot.. (karo tutupan rai)

Sardot : ..bejaku.. celeng kuwi TIBO KEPLESET..

Sodron : yess!! (karo salto)

Sardot : ..akhire aku menek uwit cengkeh.. Lan slamet tkan kene dron..

Sodron : yeah!!! (karo meluk sardot)

Sardot : woi!! Maho !!! (karo ngadohi sodron)

Sodron : alhamdulilah.. Bejo kowe ora wedi yo dot.. Nek aku sing ngalami kejadian kuwi mesti aku kepuyuh-puyuh ra karuan., xixixi..

Sardot : lho? Lha rumangsamu...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...celeng kuwi kepleset mergo OPO hah??
.
.
*sodron menek wit cengkeh karo muni pucuk..pucuk..

=========================
0 Komentar untuk "Wedi karo Celeng"

Back To Top